JAGÄLSKARMINAVÄNNER

Ville egentligen mest bara påpeka det!
Även om jag inte har tusentals, så är de vänner jag har helt guldvärda!

En födelsedagskväll som denna spenderades med Emilia & Louise,
och jag tror inte det kunde blivit så mycket bättre!
Jag överöstes med underbara minnen som tog form i en härlig, cellofan-klädd, korg, som bestod av:
  • ett presentkort på uvx. En smyckesaffär, som säljer mkt piercingsmycken
    -vilket står för mina nuvarande piercingar, haha
  • en skiva med Björn Rosenström
    -vilket står för alla fåra stunder med honom spelandes högt i högtalarna.
    Alla våra sångstunder till denne herre, och ah.. Ja, bara allt! haha!
  • en ask Extra drops halstabletter, med Melonsmak
    -som, så som vissa känner till, är min favoritsmak på dessa små rackare!
  • en energidricka
    -som står för.. ah, alla våra uppesittarnätter med allmänt missbruk av energidrickor, haha <3
  • en påse frysta hallon
    -vi levde på hallon i princip hela 2009.
  • en bajskorv, gjord på chokladbolls"smet"
    -bara ett random kärlekstecken, i guess? ;) Nä, men detta är en klassisk kärleksgåva!
Det kanske var något mer.. Men vid denna timma på dygnet, med lätt sömnbrist i övrigt, så är jag kanske inte så bright som jag borde vara (?).

I vilket fall som helst, så tackar jag alla för den fina födelsedagen jag fick.
Tackar alla för alla underbara gratulationer osv, och alla presenter osv.

Ibland älskar jag att fylla år! Haha, just nu känns det som jag vill fylla år varje dag 8D

bild från sommaren09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0